niedziela, 22 września 2013

Mojego autorstwa biżuteria

Blog ten poświęcę pokazaniu biżuterii mojego autorstwa. A zaczęło się od tego, że przez przypadek natrafiłam w internecie na tutoriale pokazujące jak wykonać własnoręcznie biżuterię sutasz. Jest ona wyjątkowa i niepowtarzalna, ale uszycie jej wymaga wiele cierpliwości, a efekt końcowy jest zależny w dużej mierze od wprawy. Sama jej jeszcze niestety nie posiadam :( Oto dwie pary kolczyków, których uszycie sprawiło mi dużo satysfakcji. Może nie są jeszcze idealnie symetryczne, mam jednak nadzieję, że z czasem dojdę do wprawy.

Do ich uszycia wykorzystałam sznurki Pega oraz kryształki i perełki Swarovski. Zawiesiłam je na srebrnych biglach a tył wykończyłam filcem.
Tu jeszcze bransoletka, też wykonana z sutaszu w cudownym miętowym i granatowym kolorze, z odrobiną bieli i srebra, oczywiście z kryształkami i perełkami Swarovskiego.

W międzyczasie natrafiłam także na cudowne koralikowe bransoletki i oczywiście też postanowiłam własnoręcznie coś wykonać.
 Oto kilka z nich, niektóre ozdobione kryształkami Swarovskiego, wszystkie wykonane z koralików Toho.




Po wielu nieudanych próbach udało mi się też stworzyć parę Rivoli oplecionych koralikami Toho.

Teraz czekam na kolejną partię zamówionych koralików. Już nie mogę się ich doczekać ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz